Tuesday, February 14, 2012

Frills! (part one)

Upplagd av Madeleine kl. 01:22
Frill!

So, this is the first prototype of the pattern I will be publishing next!
Unfortunately I'm not happy with it at all - the shape of the yoke is completely wrong! It looks weird!
After writing this pattern I sat down an worked out a much better baby sweater yoke and a better fit, and today I've been reworking the pattern after the new yoke.
Of course I'm knitting a new prototype after the new pattern, which I will finish and block tomorrow. This time with a white yoke and the body in green. I love it! I hope you will to! :)

***

Så, detta är första prototypen till nästa mönster jag kommer publicera på bloggen!
Tyvärr är jag inte alls nöjd med den - form och passform på oket blev otroligt fel! Det ser skumt ut!
Efter att jag skrivit ner detta mönster arbetade jag fram ett mycket bättre babytröje-ok och en bättre passform, och idag har jag suttit och omarbetat mönstret efter det nya oket.
Självklart stickar jag på en ny prototyp efter det nya mönstret, kommer avsluta och blocka imorgon. Denna gången med ett vitt ok och kroppen i grönt. Jag gillar! Hoppas ni kommer göra det också! :)

Frill!

Frill!

Frill!

Frill!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review