Thursday, November 18, 2010

Baby pattern inspiration

Upplagd av Madeleine kl. 23:36
Oh dear.
Just for fun and to pass some time (can't sleep anyway, since I have an exam tomorrow), I've been browsing around Drops baby patterns and found loads I can imagine myself doing. There's plenty of time left before there'll be any babies on the way, but when that time comes I'm so going to raid the yarn shop! O.ô

Maybe some inspiration for the rest of you?
(Under the picture you can change to preferred language).




2 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on said...

Av mönstren du visar finns det några jag gärna stickat om jag haft mer tid. Mössan i alpaca är en jag kunde börja med direkt..få se om jag kanske gör det ;)
ha ett trevligt veckoslut!
~marita~

Rosenvante said...

Några har jag gjort, flera har jag tagit ut mönstret på, några var helt nya. Kul att se vad du gillade där också. Hoppas provet gick bra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review