Saturday, March 10, 2012

Krubbdags! (LCHF)

Upplagd av Madeleine kl. 13:50
Sharing recipes (lchf) on my new food blog Krubbdags! - only in Swedish, unfortunately! :)

***


Matlagning har alltid varit något jag tycker om, och nu vill jag dela med mig!

Jag har nyligen börjat med en mer lchf-betonad kost, så det kommer handla mycket om detta.
Men även du som inte äter lchf och kolhydratsnålt tror jag kan vara intresserad - mycket är så gott att du får skämmas om du inte testar, och många "lchf-maträtter" är perfekta att äta med pasta, ris eller bröd.

Jag har jag surfat runt en hel del på internet det senaste, och funnit så mycket ny inspiration till mat! Matbloggar, receptsidor - nu vill jag också dela med mig av tips, recept, mina versioner av andras recept, och fina bilder på god mat!

Först ut; superenkla och jättegoda skinkrullar!

Krubbdags

Detta känns lite malplacerat att ha med här på YarnMadness. Krubbdags kommer dessutom bara att vara på svenska, så det fick bli en alldeles egen blogg!

Jag hoppas att du kommer vilja följa med mig där! Alla behöver vi lite fräscha idéer i köket! Har du en egen matblogg - låt mig veta, så kan vi länka till varandra! :)

1 kommentarer:

Maritas Maskor said...

Riktigt häftigt!
Men vad många rutor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review