Monday, April 23, 2012

36 leaves shawlette!

Upplagd av Yarn-Madness kl. 22:56
22 leaves shawlette

22 leaves shawlette

22 leaves shawlette 

Remember my 22 leaves shawlette? I totally love this design, and wish I'd make it in a color that fitted my wardrobe a bit better. So, now I was suddenly in the mood to make another one! Just casted on for it in an intense yellow Kauni wool - plan to make the larger, 36 leaves version. Yay for yellow!

*** 

Minns ni min 22 leaves shawlette? Jag älskar verkligen den här designen, och önskar att jag hade gjort den i en färg som passar min garderob lite bättre. Så, nu blev jag på humör att göra mig en till! Lade just upp för den i intensivt gul Kauni-ull - planerar att göra den större 36-lövsvarianten. Hurra för gult!

6 kommentarer:

WildflowerWool said...

I love this one, can't wait to see it in yellow!

Cecilia said...

Den är verkligen vacker och det var fantastikt fina bilder!

hooksandyarns said...

It's very pretty. You always knit such lovely things. :)

Veronica said...

jamen visst... helt plötsligt blev gult en favoritfärg. Jag vet inte vad som hände =)
Jag ska göra ett nytt försök att göra en jag med.

Just-Do said...

This is absolutely beautiful. I can imagine you wanted to make another shawl with this pattern.

Emilia said...

Den är jättesnygg och blir nog kanon i gul med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review