Sunday, June 03, 2012

Wedding dress sneak peak

Upplagd av Yarn-Madness kl. 11:09
Wedding gown

Wedding gown

Wedding gown

In less than a weeks time I will be a married woman - can you belive it? ^.^
Here's a sneak peak of my wedding gown!
It's a the tailor for some changes, and I'm nervous that they won't be finished when they said! I'm calling tomorrow for a friendly reminder. ;)

***

Om mindre än en vecka kommer jag vara en gift kvinna - kan ni tänka er? ^.^
Här kommer en tjuvtitt på min brudklänning!
Den är hos skräddaren för några ändringar, och jag är nervös över att de inte ska vara klara när de sagt! Jag kommer ringa imorgon för en vänlig påminnelse. :)

11 kommentarer:

Saras pyssel said...

Spännande! Jag hoppas vi får se den på en bild från den stora dagen sen! Grattis i förskott! :-)

hooksandyarns said...

From what I can see, it looks beautiful. :)

WildflowerWool said...

Looks like a beautiful dress!

Veronica said...

Va roligt! Grattis!! =) Ser fram emot fler bilder senare, den ser jättefin ut.

Kylie said...

How exciting!!! Judging by the glimpses of your dress, it looks beautiful...and so will you :D

Emilia said...

Oh...Grattis i förskott!

principeta said...

Hello,I visit your blog almost daily and have to comment this =o).I love the photos,they look professional and you show us lovely details.Dress must look lovely from what I see in this sweet details.Have fun,have a beautiful wedding day and happy marriage.

Susilull said...

Ser väldigt fint ut, spännande!!
Lite mer än en smygtitt hoppas jag vi får från ert bröllop!

Hala said...

YOu are going to be an awesome bride in that beautiful gown.
congrats

Peachiegirl said...

from what i can tell, it looks like a beautiful wedding gown---BEST WISHES.

Hedvig said...

Iiiiih, vad spännande!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review