Saturday, August 04, 2012

Lite nytt pysselmaterial, kanske?

Upplagd av Yarn-Madness kl. 15:53
Selling some scrappy stuff on Swedish Ebay! ^.^
Trying to save up some money to buy a new camera for my hubby!

***

Passar på att flika in att jag säljer ett stort paket med pysselmaterial på Tradera - upp emot en 6-7 kilo blandat gott som jag rensat ut ur min alltför stora samling. Kika in här, vet jag!
Om några dagar kommer jag även lägga upp auktioner på både garn och nya korsstygnsbroderier. Försöker samla pengar till en ny kamera till gubben min. ^.^






2 kommentarer:

Saras pyssel said...

Åh, så mycket roligt! Synd bara att jag är dålig på att använda det jag redan har... :-p

lovestitch said...

Those stuff are just lovely! You will sell them up soon!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review