Tuesday, March 12, 2013

Red (blue!) dwarf socks (Blå sockor!)

Upplagd av Yarn-Madness kl. 21:46
Red Dwarf socks

Red Dwarf socks

Red Dwarf socks

Red Dwarf socks

Yay! I feel so damn proud when finishing a pair of knitted socks - I'm not gifted with sock genius as some crafters are. Isn't the color lovely? These were actually finished in October - I guess I've got so much crafting material that I forget to blog about much of it! ^.^ Too bad it's soon time to pack these away with the winter clothes... The pattern is free on Ravelry, and the yarn is Raggi from Järbo Garn.

***

Hurra! Jag känner mig alltid så stolt när jag avslutat ett par sockor - jag har inte den sockbegåvning som  så många handarbetare verkar ha. Är inte färgen härlig? Dessa blev faktiskt färdiga i oktober - jag har så mycket material att jag missar mycket! ^.^ Det är nästan synd att det är dags att packa undan dessa med vinterkläderna snart... Mönstret är på engelska och finns gratis på Ravely, och garnet är Raggi från Järbo Garn.

4 kommentarer:

WildflowerWool said...

Great socks!

Saras pyssel said...

Snygga! Ruskigt vilket tempo du måste avklara projekt! :-)

Catarina said...

Underbar färg!!!! Dom ser supermysiga ut:)

Fan sels said...

Ohh, the socks are beautiful, I knit socks too but it's standard work, these are very, very nice ...
Greetings Truus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review