Wednesday, February 09, 2011

Yellow bag in Eskimo #2

Upplagd av Madeleine kl. 17:12
Knitted bag

Knitted bag

Jag har kommit lite längre på min gula väska vid det här laget! :)
Känns som att det kommer bli väldigt bra, och jag älskar färgen. Lite tungt att arbeta med så tjockt garn dock!

Kom precis hem från en intervju för sommarjobb, och känner mig som en urkramad disktrasa. Nu blir det skönt med lite te och handarbete! :D

***

I've made some progress on my yellow bag by now! :)
Feels like it's going to be great, and I love the colour. Heavy working with thick yarn, though!

Just got home from an interview for a summerjob, and feel like a dishrag. Now I'm looking forward to some tea and knitting! :D

7 kommentarer:

Rosenvante said...

Vilken skön färg.
Då får man hålla tummarna att du får jobbet.

Caroline said...

Den ska bli spännande att se klar =) Vad sökte du för jobb?Håller tummarna för att du får det!!

Maria said...

Härlig Eskimo-väska! Gul och vårig! Jag har också stickat en i eskimo med flätor! Fast en vit med brun rosett. Jag visste faktiskt att du höll på med en Damask. Jag såg den på Ravelry igår :) Jag tittade efter andra för att få tips och då kikade jag in på ditt projekt.

Cecilia said...

Åh det här ser jättespännande ut! Vilken härlig och uppiggande färg!
Vad kul att du hittat min blogg, så jag kunde hitta hit och få inspiration!

Hedvig said...

Men snyggt blir det! :)
Håller tummarna för att du får jobbet...

Clara said...

Vilken härlig färg!

- said...

Good to put your feet up Madeleine. The yellow bag will be beautiful. I'm home with the flu, feeling pretty sick at the moment but think I'll have a cup of tea too. Have a great weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review