Friday, March 04, 2011

Reading Mitts

Upplagd av Madeleine kl. 10:52
Reading Mitts in Alpaca

Reading Mitts in Alpaca

Reading Mitts in Alpaca

I've been longing for making something with this colour - I love it!
Working on the first of Susie's Reading Mitts (Ravelry)
Also working on the collar for a Bella Rue Cardigan. Trinity stitch is time consuming!

***

Jag har längtat efter att göra någonting med den här färgen - jag älskar den!
Arbetar med den första av Susie's Reading Mitts (Ravelry)
Stickar också på kragen till en Bella Rue-kofta. Trinity stitch är tidskrävande och pilligt!

7 kommentarer:

Hedvig said...

Åh det där mönstret har jag också spanat på! Det är sååå fint! :)

Just-Do said...

Those mitts will look great in that colour. Great choice!

Emma said...

Alltså, Drops Alpaca. Om garnet var en man skulle jag fria. Lätt. Och så skulle vi få fina luddiga mjuka alpaca-barn.

Vad jag vill komma till är att jag tror att vantarna kommer bli superfina1 :)

- said...

The color really is lovely.

Kimi said...

the site is no longer available for susie's mitts pattern. is there anyway i could get you to email or post the pattern for them?

Madeleine said...

Aw, too bad! :P
I looked on my computer, but it seems that I didn't save the file. Sorry I can't help, I'm sure someone else can!

annika said...

Please do anyone have the pattern or know where to find it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review