Friday, May 13, 2011

Inspiration #15 - Cosy Things!

Upplagd av Madeleine kl. 20:37

Foton från Flickr.
Jag måste säga - folk gör de mest fantastiskta vackra och / eller galna saker med sina tekannor!

***

Photos from Flickr.
I have to say - people make the most crazy and/or beautiful things with their tea pots!

Baby owl apple cosy
Apple Cosy

Strawberry Clock

Tea Love Mug Cozy

Teal variegated apple cosy

buns \_/
Egg Warmers

Robins Egg Blue Owl Tea Cosy

Nina

Mr Bear Crochet iPhone iPod Touch Cozy Cover

Coral Punk tea cosy

7 kommentarer:

Fiff said...

Hjälp! Den sista va nästan läskig! Hihi. Tänk vilken härlig kreativitet som finns där ute i världen :-)

frökenvinter said...

Tackar! Det tycker jag du ska göra! Du kan prova med en slända först så känns det inte lika dyrt :P

Amen det är bra att veta! Funderar på att sticka några lappar till stugan och till mormor och det känns bra att dom inte är helt värdelösa isf :P Gör det mkt att man virkar iom att det blir lite tjockare då?

Åh, uggle-tecozyn är ju underbar!

frökenvinter said...

Haha missade att skriva in, jag handlade min begangnad för 2500 med lite tillbehör, annars får man betala kring 4000 för en ny

Thessan said...

fin blogg du har. jag älskar xå att pyssla, det kommer snart synas på min blogg, helst virkar jag amigurumis

Ames and Tash said...

What a fantastic clock! This would make you smile all hours of the day :)

Hedvig said...

Klockan! <3

Las Teje y Maneje said...

oh!! Lots of cuteness!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review