Saturday, July 07, 2012

Craftsy courses!

Upplagd av Yarn-Madness kl. 17:28
I can really recommend signing up for the newsletter from Craftsy!
I've realized that they have lots of interesting online classes for knitting, crocheting and other crafts.
And, in todays newsletter I noticed a free course! It's about knitting short rows, which is perfect - I've had problems with that, not being happy with how my wrap & turns looked in the project. Then I realized I was doing them the wrong way! No wonder it looked bad! I thought I'd grasped it, and still it didn't look quite right... of course I was still in the wrong! I'm watching my way through this great course right now though, and think I'm actually getting it right this time. Yay! On to the next lesson and more methods of short rows! ^.^

***

Jag kan verkligen rekommendera att beställa Craftsys nyhetsbrev! Se länkarna ovanför.
Jag har insett att de har många intressanta onlinekurser för stickning, virkning och annat handarbete.
Och, i dagens nyhetsbrev fick jag syn på en gratiskurs! Den handlar om att sticka förkortade varv, vilket är perfekt - jag har haft svårt att greppa detta; aldrig varit riktigt nöjd med hur mina wrap & turns såg ut i projektet. Sedan insåg jag att jag gjorde på fel sätt. Inte konstigt att det såg fult ut! Trodde jag fått till det då, men var fortfarande inte nöjd... självklart gjorde jag fortfarande fel! Tittar mig igenom den här kursen nu, och tror att jag äntligen kan få till det. Hurra! Vidare till nästa lektion och fler metoder för förkortade varv! ^.^

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review