Tuesday, February 05, 2013

Gnome! (Hustomte!)

Upplagd av Yarn-Madness kl. 20:45


I'm a devoted Pinterest user, and I surf among all the glorious pins pretty much everyday. The app for the smartphone is perfect, even better than using the computer!
You can find me and my boards here - I mostly pin colorful home decor and crafting ideas. ^.^
This photo is one of my favorites - isn't he cute? I'm definitely making me one of those - probably several in different sizes! Perfect for stash yarn and scraps!

***

Jag är en hängiven Pinterest-användare, och jag surfar bland alla dess fantastiska bilder i princip varje dag. Appen för smartphone är perfekt, och ännu bättre än att sitta vid datorn.
Du kan hitta mig och mina boards här - jag pinnar framför allt färgglad inredning och handarbete. ^.^
Detta foto är en av mina favoriter - är han inte söt? Jag ska definitivt göra mig en sådan här - troligen flera stycken i olika storlekar. Perfekt för stashgarn och rester!

3 kommentarer:

lilirious said...

that's so cute! probably also a good project for destashing :D

Emilia said...

Ja den var ju verkligen söt - det är farligt med pinterest ;)

Maritas Maskor said...

Så söt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review