Thursday, February 14, 2013

Vandrare for adults! (Vandrare för vuxna!)

Upplagd av Yarn-Madness kl. 15:20
Vandrare for adults

Vandrare for adults

This is what I've been knitting on the past week! I got such a wonderful response on my new pattern Vandrare, and also several requests for making it in adult sizes. Since I've been ogling this wonderful yellow yarn (Malabrigo Worsted in the color Cadmium), I thought it was a perfect opportunity to order some skeins for a sweater! ^.^
I'm just done with the finishing touches, and now I just need to fasten the threads and take some nice photos - and of course write down the pattern!

***

Detta är vad jag har handarbetat med den senate veckan! Jag fick en sådan otroligt fin respons på mitt nya mönster Vandrare, och dessutom flera förfrågningar om att göra den i vuxenstorlekar. Eftersom jag har suktat efter detta underbara gula garn (Malabrigo Worsted i färgen Cadmium) tänkte jag att det var ett perfekt tillfälle att beställa några härvor till en tröja! ^.^
Jag blev precis klar med det allra sista, och nu behöver jag bara fästa trådarna och ordna till några fina foton - och såklart skriva ner mönstret!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review