Sunday, April 14, 2013

Domino Star Stashbuster, part 1

Upplagd av Yarn-Madness kl. 19:34
Domino blanket test

Domino Star Afghan (test)

Domino blanket test 

Så, om mindre än en vecka har jag min första anatomi-tentamen. Jag är riktigt stressad över det hela - så mycket att lära sig utantill! Det är verkligen något helt annat än juridiken, där det mer handlar om att resonera sig fram... När jag inte hänger över skolböckerna stickar jag på denna fina filt. Den kallas Domino Star Stashbuster och är en teststickning för designern (som är svensk!) - precis det mönster jag har letat efter, så jag kastade mig över det så fort jag fick syn på det. Yay!
Här hittar du Anitas original (Ravelrylänk).

***

 So, in less than a week I have my first anatomy exam. I'm really stressed about it, since there's so much to remember! It's completely different from studying law, where reasoning is a much larger part of it... When not studying, I'm spending my time knitting on this lovely blanket. It's called Domino Star Stashbuster, and it's a test for the designer (who is Swedish!) - just the pattern I've been looking for, and I throw myself over it as soon as I saw it. Yay!
You can find Anita's original here (Ravelry link).

5 kommentarer:

Fiff said...

Så cool! Lycka till med pluggandet :-)

Annika GW said...

Wow! Jättefint!!!!!! / Annika

lilirious said...

such a cool pattern! good luck on the exams!

Emilia said...

Vilken superhärlig filt!!

CELIA said...

Que belleza, felicitaciones!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review