Thursday, April 04, 2013

Lecture knitting... (Föreläsningsstickning...)

Upplagd av Yarn-Madness kl. 13:00


Jag brukar alltid ha med mig ett handarbete i väskan när jag är ute och rör på mig, och det inkluderar såklart även föreläsningarna! Brukar gå hur bra som helst och hjälper koncentrationsförmågan, men igår var det allt knepigt att få något stickat under en invecklad föreläsning om nervsystemet! Vad ni ser på bilden är ett nytt bebisplagg från lite loppisfyndat garn. Så otroligt tillfredsställande!
För övrigt insåg jag att ordverifieringen för kommentarer var påsatt - jag trodde den var avstängd, men hade visst blandat ihop det med kommentarsgranskningen. Får se hur mycket spam som börjar ramla in nu! ^.^

***

I normally always have a craft project with me when I'm heading out, and of course also to my lectures. Normally it's going great and helps me to concentrate, but yesterday I must say it was tricky to get any knitting done during a intricate lecture about the nervous system! What you see is a new baby item made from flea market yarn. So darn satisfying!
I realized that the word verification for comments were on - I thought I'd turned it off, but I'd mistaken it for the comment verification. I wonder how much spam I'll get now? ^.^

1 kommentarer:

WildflowerWool said...

I love it when I find a great deal on yarn. Great colour!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review