Friday, September 10, 2010

2000 visits! Yay!

Upplagd av Madeleine kl. 10:38
IMG_2486

My blog has now had 2000 visitors - and not to mention many lovely followers! Yay! I'm so happy, thank you so much everyone! ;)
I've only been blogging for a couple of months still, and I'm really loving it!
This demands a celebration, of course, so stay posted for that!

***

Min blogg har nu nått 2000 besökare - för att inte tala om alla härliga följare! Yay! Jag är superglad, tack så mycket allihopa! ;)
Än har jag bara bloggat i ett par månader, och jag njuter hejdlöst av det!
Detta kräver att bli firat, såklart, så håll utkik efter det!

4 kommentarer:

Maria said...

Grattis till så många besökare!Det måste kännas jättekul. Jag håller gärna utkik efter din "firning".
Önskar dig en fin helg.
Kram, Maria

Caroline said...

Grattis!! Och inte konstigt, du har en jättefin och inspirerande blogg =)

Anonymous said...

Grattis! Underbar blogg! Ska bli kul att se firandet.

Outi said...

Grattis till det stora besökarantalet!
Jag blev nyfiken på cirkelkoftan som du skrev om i ditt förra inlägg. Låter som trolleri för mig som knappt kan hålla i en virknål :)

Kram, Outi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review