Wednesday, September 01, 2010

Swap: Project Bag

Upplagd av Madeleine kl. 23:10
Crafted "project bags"

Crafted "project bags"

Crafted "project bags"

Crafted "project bags"

I'm honestly not the best at sowing - things tend to get so crooked, and the seams are not beautiful. Let's not look too close! :D
Well, considering this, I decided to make not one but two bags for my swap att StickaMera, as a consolation! Turned out pretty decent!

***

Jag är ärligt talat inte den bästa på att sy - saker och ting hamnar alldeles för snett, och sömmarna blir inte de vackraste... Därför tittar vi inte så noga på dem! :D
Nå, med tanke på detta, så har jag gjort två påsar till mitt Stickpåsebyte på StickaMera, som plåster på såren. Slutresultatet blev rätt hyggligt!

4 kommentarer:

Maria said...

Söta påsar!Du har verkligen lagt ner jobb på dem!
Maria

Garntrollet said...

Jättefina påsar. Jag gillar färgerna. Själv skulle jag behöva sy några stickpåsar till mig själv, men det blir aldrig mer än en tanke.

Posy Linda said...

Great bag you made Madeleine! Perfect for project. It looks as if you really were lucky to get great things at the flea market - you lucky girl.....

ellenkantarellen said...

Dina "swappåsar" blev toppenfina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review