Wednesday, October 17, 2012

New pattern: Stig

Upplagd av Yarn-Madness kl. 14:50
IMG_8786 copy

Here's another clean yet interesting baby design that I've released on Ravelry recently - I'm calling it "Stig", which means "forest path" in Swedish. ^.^
Yet again I've knitted my prototype in the acrylic/cotton blend Tilda - really soft and nice sport weight!
The pattern is available in sizes Newborn to 7 years, and the best part - knitted entirely in one piece!

If you want to be really updated on my own designs - join my group on Ravelry! I always post there when a pattern is being tested and soon will be released!

I'm currently having two different designs test knitted - a dress and a vest in worsted weight yarn. I'll show you some pics later this week!
And by the way, I have to tell you - I was recognized from the blog by another customer when visiting the yarn shop earlier this week. Always fun! ^.^

***


***

Här kommer ännu en enkel men ändå intressant design som jag nyligen har publicerat på Ravelry.
Återigen har jag stickat i Tilda från Svarta Fåret - alltid lika mjukt och härligt!
Mönstret finns i storlekar nyfödd till 7 år, och bäst av allt - stickat helt i ett stycke!. Även detta mönster finns än så länge bara på engelska - jag skriver nämligen på engelska direkt när jag gör dem och inte på svenska - men översättning kommer förhoppningsvis snart!

Vill du ha stenkoll på vilka nya mönster jag håller på med - gå med i min grupp på Ravelry! Jag postar alltid där när ett mönster håller på att teststickas och snart kommer bli publicerat!

Just nu håller jag på att få två nya designs teststickade - en klänning och en väst i lite tjockare garn. Jag kommer visa er lite bilder senare i veckan!
Förresten måste jag tala om att jag blev igenkänd från bloggen av en annan kund när jag var i garnaffären tidigare i veckan. Det är alltid lika roligt! ^.^

IMG_8790 copy

IMG_8795 copy

IMG_8792 copy

IMG_8789 copy

IMG_8788 copy

IMG_8787 copy

2 kommentarer:

Erin Kate said...

It's so pretty !

Unknown said...

Den var jätte söt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review