Tuesday, October 09, 2012

Purple plush!

Upplagd av Yarn-Madness kl. 23:19
Purple Plush!

Purple Plush!

Purple Plush!

Purple Plush! 

I was very disappointed that the fluffy yarn which was sooo increadibly soft and lovely only was available in this pink color! It's nothing wrong with it, it's just not really a color I normally wear. But, after some browsing my eyes caught on the thick purple sock yarn - exactly the same colors, only darker. I was hoping they'd compliment each other, and I'm very happy with how it's turning out!
The inspiration comes from this beautiful creation from Flowermouse.
I plan to wear this alot this winter! The only problem is that I stole the needles from it to work the stash cardi, so I guess I'll have to finish that one first! ^.^

***

Jag blev väldigt besviken när det fluffiga garnet som var sååå mjukt och härligt bara fanns i den här rosa färgen! Det är inget fel på den, men det är inte en färg som jag brukar klä mig i. Men, efter lite letande i garnaffären fastnade blicken på det lila raggsocksgarnet - exakt samma färger, fast mörkare. Jag hoppades att de skulle framhäva varande, och jag är väldigt nöjd med hur det tar sig!
Inspirationen kommer från denna vackra kreation från Flowermouse.
Jag planerar att ha den här rätt mycket i vinter! Det enda problemet är att jag norpade stickorna från den för att sticka på restgarnskoftan, så jag antar att jag får skynda mig och sticka klart den först! ^.^

5 kommentarer:

WildflowerWool said...

Looks good!

Emilia said...

De gör sig riktigt bra ihop randade och vilken cool halsduk det kommer att bli!

Fiff said...

Min första tanke när jag såg det garnerna ihop var att du verkligen har lyckats kombinera ihop det perfekt, så det rosa gulligull-garnet inte blir så...hmmm....fjortis?
Ser mkt fint ut! Härligt med en mörkt lila nyans :-)

JuanitaTortilla said...

I like seeing the purple and pink stripes you made with these 2 yarns! It kind of reminds me of the Cheshire cat from Alice in Wonderland! And I also like the look of your blog! It is really fun!

Incidentally, I am hosting a swap on my blog, right now. I hope you will join!

Unknown said...

Jag tror att det kommer bli en fantastisk halsduk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review