Thursday, October 04, 2012

Swap joy!

Upplagd av Yarn-Madness kl. 20:14
Look at this lovely swap I got a while ago, from VisaLisa!
Absolutely fabulous! ^.^
I love both yellow and Colinette Jitterbug, so that one is a hit. The purple yarn I recently noticed at my yarn shop, so it'll be interesting to try it out. The handmade button is gorgeous - maybe I'll put in on one of my hats this winter! (I got some chocolate too, but I'm not sharing!)

***

Titta på det här härliga bytet som jag fick för ett tag sedan, från VisaLisa!
Absolut underbart! ^.^
Jag älskar både gult och Colinette Jitterbug, så det var en hit. Det lila garnet såg jag nyligen i garnaffären, så det blir intressant att testa! Den handgjorda knappen är fantastisk - kanske får den pryda en av vinterns stickade mössor! (Jag fick choklad också, men jag delar inte med mig!)



Swap


Swap

Swap

Swap

1 kommentarer:

Maria said...

Hej Madeleine! Det är Trekking sockgarn med bambu innehåll. Jag vet inte exakt vad den geter men kolla på typ garnkorgen och väg härvan så ser du hur många det är totalt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review