Wednesday, December 29, 2010

Eskimo slippers

Upplagd av Madeleine kl. 23:15



Eskimo slippers

Eskimo slippers


Hope everyone is enjoying the holidays!
Thank you so much for all the nice comments about my Miette cardigan (and everything else I do, of course) - you should know that every comment makes me very happy! :)
Here's another pair of slippers in Drops/Garnstudio Eskimo, made for my best friend as a Christmas gift after this pattern. A perfect quick crochet gift! Finished them on Christmas Eve, and now they've found their way home.

***

Jag hoppas att alla njuter för fullt av helgerna!
Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer på min Miette cardigan (och allt annat, såklart) - ni ska vet att jag blir jätteglad för alla kommentarer jag får! :)
Här kommer ett till par tofflor i Drops Eskimo, gjorda för min bästa vän i julklapp efter detta mönster. En perfekt snabbvirkad present! Gjorde klart dem på julafton, och nu har de hittat sin väg hem.

6 kommentarer:

- said...

These are sweet and simple to do by the looks of things...thanks for sharing!

Fiff said...

Nice! Jag har också gjort tofflor i det hysteriskt rosa garnet :-) Har de på mig nu. Ska visa dem i nästa blogginlägg, så håll utkik!

Maria said...

Superfina tofflor! Det är bra med sådant som går fort att göra. Önskar dig ett Gott Nytt År!

Caroline said...

Vilka godingar =) Gott nytt år och kram!

Anonymous said...

Underbara tofflor! Gott nytt år!

Hedvig said...

Söta tofflor! :)

Och gott nytt år!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review