Monday, December 06, 2010

Swap joy!

Upplagd av Madeleine kl. 13:45
Swapping glory


Here (finally) is my latest swap from my secret friend! Got it last week, but I've been to busy to take photos until now. Got this gorgeous yarn, which I love - haven't decided what to make of it yet. Also got some tea - nothing left! ;) Thank you!

***

Här (äntligen) har vi bild på mitt senaste paket från min Hemlis! Fick det för någon vecka sedan, men har inte hunnit fotografera förrän nu. Fick detta fantastiskt garn - har inte bestämt mig vad det ska bli av det än. Var säljs detta månne, har aldrig hört talas om det förut? Fick också lite te - redan slut! ;) Tack så mycket, snälla hemlis!

5 kommentarer:

Veronica said...

Ja verkligen wow. Vilka färger =)

Anonymous said...

Jag tankte... bright self-striping socks.

Hemlis

Fiff said...

Wow var mitt första ord också ;-) coolt!

Sue said...

Gorgeous colour yarn, maybe more mittens, one for each hand this time!!

Just-Do said...

What bright, vibrant colour yarn. Must be exciting to make something with it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review