Friday, December 10, 2010

My own Miette cardigan!

Upplagd av Madeleine kl. 17:40
Miette

Miette

Of course I couldn't control myself after finding the lovely cardigan in my previous post. Also I've wanted to do something in this colour for a long time. (green Drops Nepal) :D
Love the pattern so far - it's made top-down, very refreshing and fun!

***

Självklart kunde jag inte hålla mig själv efter att ha hittat den underbara koftan i föregående inlägg. Har dessutom velat göra någonting i det här garnet rätt länge (grön Drops Nepal) :D
Tycker väldigt mycket om mönstret hittils - stickas uppifrån och ner, omväxlande och roligt!

5 kommentarer:

Rosenvante said...

Riktigt härlig grön färg.

Veronica said...

Har Nepal en sån fin grön färg? Man kan ju undra vad jag tittar med när jag går in i en garnbutik. =P

Fiff said...

Men hallå?! Hur många koftor har du egentligen på gång nu? ;-) hihi. Jag kommer allt ihåg att du har påbörjat andra innan... Men, är det passion så är det, jag känner igen mig :-)

SUADDA said...

Men oj vilket underbart garn. Grönfärgen är så vacker! =)

Hedvig said...

Ser fint ut! Ska bli kul att se när det blir klart... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review