Friday, October 28, 2011

Crochet Pinapple shawl

Upplagd av Madeleine kl. 13:03
IMG_6721 copy

IMG_6719 copy

Ser inte mycket ut för världen innan den är blockad, men jag tror att den kommer bli härlig! :)
Mönstret är roligt men tyvärr fullt av misstag. Andras Ravelry-anteckningar hjälper mycket! Går ganska fort framåt - skoj att virka något annat än rutor!
Maria gjorde en jättefin i orange. Vem gjorde nyligen en i vitt? Jag glömde bort var jag hittade mönsterlänken från början. :)

***

Doesn't look like much when not blocked, but I think it's going to be fabulous! :)
The pattern is fun but full of mistakes, unfortunately. Others Ravelry notes are really helpful! I make quick progress - fun to crochet something else than squares!
Maria made a lovely one i orange. Who recently made one in white? I forgot where I got the pattern link from. :)

5 kommentarer:

hooksandyarns said...

From what I can see, it looks pretty. :)

Hedvig said...

Ser jättefin ut! :)

sanna said...

Jag vill också virka en annanas men virka efter mönster har jag aldrig gjort. Är övertygad om att den kommer bli super.

Anonymous said...

Hello Madeline,

Forgive me for contacting you in the comments as I could not find an email address, I am a follower of 'Yarn Round Hook' blog and saw your comment about being able to translate Swedish crochet pattern into English :) I was hoping you could help me, I would be very grateful if you could :) I have a pattern in Swedish and I have contacted the owner of the pattern and they do not have time to convert to English for me, I saw your comment after searching for ages on the internet for a site to help and wonderer if you would help me translate the pattern to English so I can make it? It is a very small pattern and a very cute make you would love it... Here is is:

http://stjernfalls.blogg.se/2009/july/virka-en-kanin.html

It is a little bunny, soooooo cute :) anyway I hope to hear from you.

Love. x x x

Maritas Maskor said...

Ska bli kul att se din ananassjal sen. De har visst kommit tillbaka. Jag gjorde en i slutet på 70-talet när jag var liten...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review