Friday, October 14, 2011

Xenia

Upplagd av Madeleine kl. 11:33
IMG_6628 copy

IMG_6627 copy

Mor min blev förtjust i min Andrea's shawl, så jag betämde mig genast för att göra en annan sjal i samma färger till henne. Lite festligt att sticka olika mönster i samma garn, och se hur garnet beter sig. :)
Just nu är det dock benvärmare som gäller!

Mönster (Ravelry): Xenia

***

My mother fancied my Andrea's shawl, so I decided at once to make a new shawl in the same colors for her. Fun to knit different patterns in the same yarn, and see how it behaves! :)
Right now, though, it's leg warmers on the needles!

Pattern (Ravelry): Xenia

4 kommentarer:

zsazsazsu said...

beautiful colors ! I am jealous !!!!!!

Erin Kate said...

Wow those colors! It looks awesome so far. :)

Anonymous said...

Snygg! Och ett mönster jag aldrig sett förut... ska genast läggas på minnet! :)

/HedvigHandarbetar (inte alls anonym, men kan inte kommentera på annat sätt)

mosteringalisa said...

Läckert,vad har du för garn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review