Friday, October 07, 2011

Crochet shawl

Upplagd av Madeleine kl. 10:01

In progress: Shawl

Hittade ett gammalt projekt som jag startade när jag precis lärt mig virka för ett par år sedan. Kanske ett av de många projekt som jag planerar att göra klart innan året är slut! :)
Jag får nog skriva en lista...
Mönster från Drops.

***

Found an old project that I started when I just learned to crochet a few years ago. Maybe one of those project that I plan to finish before the year is over! :)
I may have to write a list...
Pattern from Drops...

6 kommentarer:

disa said...

Ser jätte fint ut! =)

CrochetBlogger said...

I definitely need to make a list like that too!

Ileanas Lace said...

Vad enkelt och fint! De små virkade blommorna i blå ser väldigt bra ut!

Hedvig said...

Snyggt! Blir kul att se i lite större perspektiv sen när det är klart! :)

wildflowerwool said...

I don't crochet but I love it!

Anna said...

jättefin och tack för mönstertipset :) den kanske man skulle göra :) hoppas du gör klart den :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review