Thursday, January 03, 2013

2012 summary!

Upplagd av Yarn-Madness kl. 19:47
I'm having trouble believing it, putting the years finished projects in a list. Sure, many of them are small and quick, but there's still over 70 different items there! Wow! I'm especially surprised to see the 10+ sweaters/cardigans I've made for myself. How did I manage that?

Moment of the year will of course have to be 9th of June, when me and Magnus got married after almost 9 years together. We had a really lovely day! We still haven't been on any honeymoon though - we'll take care of that this year! On the photo you can also see my wedding shawl - my favorite shawl of the year! It's a Dover Castle with the edging from a Haruni, knitted in a gorgeous red Colinette Jitterbug.
Busan also deserves a place here - my sweet little darling!

Thank you for following me this year - you and my blog mean so much to me! Let's hope 2013 will be fantastic!

***

Jag kan knappt tro det, efter att ha listat upp alla årets färdiga projekt. Visst, många av dem är mindre och rätt kvicka, men det är fortfarande över 70 stycken! Wow! Jag är framför allt förvånad över de 10+ tröjor/koftor jag har gjort till mig själv. Hur gick det till?

Årets stund måste självklart bli 9e Juni, när Magnus och jag gifte oss efter nästan 9 år tillsammans. Vi hade en riktigt härlig dag! Än har det inte blivit någon bröllopsresa, men det tar vi hand om detta året! På fotot ser ni också min bröllopssjal - årets favoritsjal. Det är en Dover Castle, med yttersta kanten från en Haruni, stickad i en underbart röd Colinette Jitterbug.
Busan förtjänar också en plats här - min underbara lilla älskling!

Tack för att ni följt med mig detta året - ni och bloggen betyder så mycket for mig! Nu håller vi tummarna för att 2013 blir alldeles fantastiskt!


120609_Madeleine & Magnus Bröllop (högupplösta)_0041 

Busan


Finished projects 2012:

Shawls

Lykia
Arietta
Geoui
Geoui 2
Dover Castle with Haruni edging
Color Affection

Cardigans

Agatha
Lamb's Lace Cardi
Fjäril
Rosemary
Milky Wave
VuxenVinkel
Hot Pink Bolero
Levenwick
Christmas Bolero
Outside the box

Pullovers

Top down Lett-Lopi vest
Britania
Ciabatta

Baby

Rhino Romper
DNA
Vinkel
Gull Wings blanket
Fair Lady
Scrap sweater for the small ones
Riddiculously quick baby shrug
Very versatile top-down cardi
Bubble Bum
Kanoko pants
Gridlines
Baby Bubble
Baby Blizzard
Morpheus
Bonny Baby
Frills
Apples!
Fable
Mermaid
Strimma
Monkey toddler hat
Samuel's cardi
Sprinkles
Leaf lace pixie hat
Dyning
Alpaca Scrappy
Little winter toes
Wee and Warm in the Winder Winds
Dormant Dandy
Improvised bottom up
Muskat blanket
Baby bib
Baby bib 2
Blue Fluff baby booties
Baby Sprout hat

Accessories

Blue Fluff Poncho
Thermos
Thermos 2
Thick Caligaris
Great Weekend Mitts
Scrap leg warmers
Massive Wrap
Comfort Cowl
Paluk Snood
Beniga leg warmers
Sage Woodland Hood
Red Dwarf socks
Red Rox Hat
Blue Fluff for a friend

Miscellanious

Trigrit dish cloth
Kindle Cosy
Bunny Nugget
Flower Power dish cloth
Leaf Tawashi
Flower dishcloth

2 kommentarer:

Catarina said...

Vad fina ni var!!! Och din sjal fantastisk vacker!!!

Julianna said...

Ni är jättefina!
Oh så fin sjal.
Jag stickade klart min första sjal någonsin till jul. Min mamma fick den och blev jätteglad. Det tog sin lilla tid men var skoj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review