Friday, January 25, 2013

Such a tease!

Upplagd av Yarn-Madness kl. 10:45
Gryning

Gryning


Gryning


Here's a tease from another new baby design of mine - I call it Gryning, which means "dawn" in Swedish. Hopefully I'll be able to write down the pattern next week so I can have it tested. Isn't the colors just lovely?
Soon I'm off for the weekend, spending almost 5 hours on train to go visit my husbands family. Lots of time for crafting, reading (and studying, I guess)! ^.^
Two different projects will tag along on the trip - my Baby/Big Cables that never seem to end, and a scrap yarn shawl!

***

Här kommer en tjuvtitt på ännu en av mina nya babydesigns, Gryning. Jag hoppas att jag hinner skriva ner mönstret nu i nästa vecka så att jag kan få det testat. Är inte färgerna alldeles underbara?
Snart bär det av bort över helgen - en nästan 5 timmar lång tågresa för att hälsa på makens familj. Massor med tid för handarbete, läsning (och plugg, antar jag)! ^.^
Två olika projekt får följa med på resan - min Baby/Big Cables som aldrig tycks bli klar, och en restgarnssjal!


4 kommentarer:

Catarina said...

Färgerna är helt underbara!!! Ska bli kul att se när det blir klart.
Blir lite nyfiken på vad det är för garn:)

hooksandyarns said...

I hope you have a nice visit. :)

DVArtist said...

I love these colors. Wonderful
Nicole/Beadwright

WildflowerWool said...

I like the bright colours!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review