Monday, January 28, 2013

Pony cardigans! (Ponnykoftor!)

Upplagd av Yarn-Madness kl. 22:48



My husband sent me a link this morning - isn't these guys totally adorable? They look very pleased!
Photo from VisitScotland.com - click here for article with more photos!

I had a really bad day today, so I'm happy happy about being completely free tomorrow. I plan on sleeping in, writing down a pattern (or two!), read and of course craft! I just cast on for something new - I'll tell you more tomorrow!

***

Min man skickade mig en länk imorse - är inte det här för härligt? De ser riktigt nöjda ut!
Foto från VisitScotland.com - klicka här för artikel med fler foton!

Jag hade en riktigt tuff dag idag, så jag är så glad över att vara helt ledig imorgon. Jag planerar att sova ut, skriva ner ett mönster (eller två!), läsa och såklart handarbeta! Jag lade precis upp för någonting nytt - jag berättar mer om det imorgon!

1 kommentarer:

Unknown said...

Wouldn't like to knit one lol but they look totally yummy I think I've seen this recently in a magazine ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review