Tuesday, July 20, 2010

Additions to the yarn stash (oh dear...)

Upplagd av Madeleine kl. 21:31






Har inte blivit något virkande av idag. Har dock roat mig med att tafsa på mina garninköp som kommit med posten. Mest bomullsgarn, men även blandning med silke (överst). Nu ska jag slå mig med en kopp te och slumpmässigt projekt.

***

No crocheting done today. Have enjoyed fiddling with my new yarn (just from the mail), though. Mostly cotton, but also a mix with silk (top pic). Now I'm heading towards my armchair with tea and a random project.

3 kommentarer:

hooksandyarns said...

Beautiful yarn - have fun. :)

Caroline said...

Åhh jag älskar det första garnet! Var hittade du det?

Madeleine said...

I'm sure I will! ;)
Bought it all quite cheap on Tradera (Swedish Ebay). A bit sad not to be able to touch the yarn, but you can bargain a lot and I haven't been disappointed yet!

*

Visst var det fint? :D Alltihop har jag faktiskt köpt på Tradera för en billig peng. Lite trist att inte kunna känna på garnerna, men man kan fynda en hel del och jag har inte blivit besviken än!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review