Friday, July 23, 2010

Inspiration #2

Upplagd av Madeleine kl. 01:03

εïз Crochet Purse εïз, originally uploaded by W a s a n.

Ännu en vacker skapelse! ^^
Kolla in Wasan på Flickr för fler härligheter; kanske rentav beställ någonting?

Jag har planerat att virka ett fodral till min mobil ett bra dag nu, och sambon har också frågat efter ett. Han är nog inte så pigg på blommor och gullighet, dock! :O

***


Another beautiful piece! ^^
Check out Wasan on Flickr for more lovely things; maybe even buy one of her creations?

I've been planning to crochet a casing for my mobile phone for a while... And my fiancé also asked for one. He might not be to keen on flowers and pretty colours, though! :O

4 kommentarer:

Veronica said...

Gud va söt den var. Jag måste nog göra en sån med. Jag tycker om gulligheter =)
Vänder man på den ser den nästan ut som min nya solhatt....hmm..

Madeleine said...

Visst är den! Och ja, det gör den faktiskt! :D

Fiff said...

Tack för lyckönskningen! Kul jag hittade hit! Har lagt mig som följare, för här verkar det finnas mkt inspiration :-)

Madeleine said...

Roligt att du tycker det, tack detsamma! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review