Wednesday, July 07, 2010

Gorgeous colours

Upplagd av Madeleine kl. 00:30
Oh, det här är för härligt!
Det här är ett perfekt exempel på vad jag vill spendera min tid med att skapa. Mums!
Njut av denna fantastiska blogpost på en av mina nyaste favoritbloggar: By Elizabeth Cat. Jag ska definitivt göra någonting av samma mönster, och med så läckra och starka färger. Mönstret är ett ganska lättläst diagram, så inga språkhinder här.
Titta även på den söta virkade väskan med garn på golvet! Jag vill ha en!
(Katten ser gigantisk ut, för övrigt.)

***

Oh my, this is just so delicious!
This is a perfect example of what I want to spend my time creating. Yum yum!
Enjoy this fantastic post of one of my newest favourites among blogs: By Elizabeth Cat. I am definetly doing something with the same pattern, and with such bright and beautiful colours. The pattern is a easy read diagram, so no language barriers here.
Also look at the cute bag with yarn on the floor! I want one!
(And the cat is huge, by the way).

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review