Monday, July 05, 2010

Exchange: Yarn and Tea

Upplagd av Madeleine kl. 17:38

Något jag verkligen kan rekommendera är att vara med i de olika spännande byten som anordnas på StickaMera. Hur skoj är det inte att få roliga paket och presenter med posten?
Detta är andra gången jag anmäler mig - är även med i det tidigare Garn och Choklad-bytet och ska vilken dag som helst skicka iväg mitt hemliga paket till personen jag blivit tilldelad. Jag hoppas att det blir uppskattat!
Aktuellt just nu är även ett byte med spinnrelaterat tema, och jag hade allt anmält mig till den också om jag bara hade haft mer kunskap om vad man har användning för när man spinner. :$
Att anmäla sig till nyhetsbrevet är inte heller helt dumt, så får man information om bytet tidigt och går inte miste om någonting roligt. Klicka in och anmäl dig, du också!

***

Now I've done it again! This is the second time I participate in one of the exciting gift-exchanges organised by a swedish site called StickaMera ("Knit more"). Last time it was "Yarn and chocolate" - I'm posting my secret package any day now. I hope it'll be appreciated! Now it's time for "Yarn and tea" - a great combination, I think! Another current exchange is about things related to spinning - I'd participate in that one too, had I only a bit more knowledge about it. :$

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review