Sunday, July 04, 2010

Welcome!

Upplagd av Madeleine kl. 23:17



Välkomna allihop!

Under månaden jag bloggade på Sagolikt fick jag nästan 400 besökare, och jag är både stolt och imponerad!
Jag hoppas att förändringarna jag har gjort nu kommer vara till det bättre, och att de som tyckte om min blogg tidigare kommer tycka ännu bättre om den nu. Titta bara på den nya bloggbakgrunden som jag har arbetat med! Jag ville ha något stilrent men ändå personligt, och jag ville inte använda en färdig mall... Känner mig väldigt nöjd med resultatet!
Fortsätt kika in, och länka hemskt gärna till min sida så fler hittar hit. Och kommentera! Snälla, lämna ett spår efter dig, för att göra mig glad! :e

***

Welcome, y'all!

During the month I was active at Sagolikt I got almost 400 visitors, wich makes me very proud and impressed!
I hope that the changes I've made now will be for the better, and that the ones who fancied my blog before will like this one even more. Just look at the new blog background I've been working on! I wanted something clean yet personal, and I didn't want to use a premaid design... I'm really happy about how it turned out!
Keep on reading, and be most welcome to link to my page so more people find their way here. And comment! Please, leave a mark behind to make me happy! :e

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review