Thursday, July 29, 2010

Inspiration #4

Upplagd av Madeleine kl. 22:23
Pink Owl
By anda ♥

greenowl
By ElisabethD

Regn, regn, regn...
En perfekt dag att arbeta med lite layoutförbättringar, och att sitta i favoritfåtöljen och virka! ^^
Just nu försöker jag avsluta en del projekt som blivit liggande ett tag... Det får mig att känna mig väldigt duktig; att faktiskt använda upp mitt garn istället för att bara hamstra! ;)
Så, eftersom jag tänker "använda mitt garn, använda mitt garn", leker jag runt med olika projektidéer. Titta på dessa söta ugglor från Flickr, till exempel!

***

Rain, rain, rain...
A perfect day to work on some layout changes, and to sit in the favorite armchair and crochet! ^^
Right now I'm trying to finish some projects that's been waiting for a while... Makes me feel very useful, actually using all my yarn and not just hoarding it! ;)
So, as I'm thinking "use yarn, use yarn", I'm playing around with different project ideas. Look at these cute owls from Flickr for example!

2 kommentarer:

Iwona Eriksson said...

Jätte söta och små :)

Madeleine said...

Visst är de! ^^
Roligt att du vill följa min blogg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review