Saturday, July 24, 2010

Hexagon bag

Upplagd av Madeleine kl. 19:10
Hexagon Bag

Hexagon Bag

Hexagon Bag

Väskan jag började arbeta med för ett par dagar sedan är redan klar! Fick inspiration till formen från denna härliga bild på Flickr. Har virkat med blandade akryl- och ullgarner från garnförrådet, och nålstorlek 5 mm. Jag är speciellt nöjd med hur perfekt handtaget som jag nyss köpte på Panduro Hobby passade.
Den är inte perfekt, och jag kommer förmodligen arbeta lite mer (kanske pärlor?) med "locket" för att ge det lite mer stadga... Men jag är nöjd slutresultatet! En bra födelsedagspresent till min mamma, tror jag. ^^

***

The bag I started working on two days ago is already finished! Got inspiration for the shape from this lovely picture on Flickr. Crocheted with mixed cheap acrylic and wool yarn from my stash, and hook size 5 mm. I'm exceptionally pleased with the perfect fit of the handle I just bought at Panduro Hobby (crafting supply store).
It's not perfect, and I'll probably do some more work (maybe beading?) on the "lid" to give it better firmness... But I'm pleased with how it turned out! A nice birthday present for my mother, I think. ^^

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yarn Madness Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review